+48.914856593

2015-02-26

Kampania antywłamaniowa firmy ROTO


Kampania antywłamaniowa firmy ROTO

"Opór ma sens", to hasło przewodnie kampanii, jaką firma ROTO, producent okuć do okien i drzwi, rozpoczęła w Niemczech. Kampania ma zachęcić dystrybutorów rozwiązań antywłamaniowych do rozwoju, a konsumentów do inwestycji w bezpieczne antywłamaniowe okna i drzwi.

Okazuje się, że włamania do domów i mieszkań są prawdziwą bolączką niemieckich osiedli i przedmieść. Liczba włamań rośnie z roku na rok. Tylko w 2013 roku firmy ubezpieczeniowe wypłaciły 480 mln euro odszkodowań z tytułu włamań.

Wychodząc temu naprzeciw, ROTO kieruje do użytkowników ogólnokrajową kampanię informacyjną dotyczącą okien fasadowych i dachowych odpornych na włamanie, mającą zachęcić do inwestowania w specjalne antywłamaniowe okucia firmy ROTO.

«powrót